elisa2705 SevimliprensEfehan Kızımın ismini 8 ay önce ben koydum ( Elisa ) cennet kapısında bekleyen melek demek) cami hocasınada sorduk onay verdi haha 🤣🤣 içinize sinen bi isim koyun mutlaka isim çok önemli 🥰
Mlkmstf SevimliprensEfehan bende hep çok bakmıştım ama en içime sinenler Lina Mina aymira dı ben Mina koydum ☺️
Belcim30 SevimliprensEfehan kızımın adı Belçim 💚 çim yaprağı demek.. Güneş, Zeynep, Zehra bu isimleride severim 🌼
gamzes-26 Kızım Ülkü Lina Atatürk’ün manevi kızından esinlendik lina’da cennetteki hurma fidesi demekmiş bende hamile kladıktan sonra canım hep hurma istedi o sebeple de anısı olsun diye koyduk