Merhaba kızlar 4 aylik bebeğim var anne sütü alıyor sadece 3 gün önce zor bi gün geçirdik uyumadı sürekli emmek istedi doymadigini düşünerek lazım olur diye aldığım aptamil mamayi açtım ve bebeğim asla icmedi olurdu kustu bunu nasıl değerlendirebiliriz 1 qy ömrü var çöp olsun istemiyorum