Kızlar öncelikle herkese hayırlı kandilleri diliyorum🌸 Bebeğim 6ay 21 günlük doktor önerisiyle 5,5 aylıkken ek gıdaya başladık çok hevesli olmasada yiyordu sonra covid ve influenza geçirdi o dönem çok yemedi zaten sadece emdi bende hiç zorlamadım ama şurubumuz vardı onu vermek durumundaydım ve asla istemiyordu zorla bi şekilde verdim şimdi herşeye ağzını kitliyo asla ağzını açmıyo çok zorlanıyorum sebebi ne olabilir o şurup zorlaması mı acaba hep böyle mi olucak bizim gibi olup sonradan düzelen var mı yardımcı olursanız çok sevinirim 🥺