benim oğlum Böbrek hastası, doğduğunda idrarını pipisinden yapamadığını gördük, hala daha yapamıyor göbeğinin yan tarafından delik açıldı(ağızlaştrldı) buraya hala bez kesip bantlyıp koyuyorum 3 yaşında ilaç tedavisi görüyoruz
Hamileyken Böbrekte kist var dendi down sendromu dendi doğduğunda daha net bir şekilde öğrendik ama down sendromu değil oğlum