Hanımlar ben 24 yaşındayım 2 aylık da bebeğim var şimdilik geri çekilme yöntemi kullanıyoruz ama bu bir korunma yöntemi değil doğum kontrol hapı ve prezervatif kullanmak istemiyorum bunun dışında 3 aylık iğneler oluyormuş ve ria tabiki en bilinenlerden. Hangisi daha sağlıklı olur bilemedim önerilere açığım