Ayse61 Merhabalar, 1 ocakta yaşıma girecek olan bebişler var mı? Benim kızımda 1 ocak gecesi 12 den sonra doğdugu için 2 ocak doğumlu :) neler yapıyor bebişleriniz, yürüdüler mi? Konuşuyorlar mı :) merak ettim, kızımın arkadaş grubunu 😀