gokceokur Dede mama gel hadi cee baba ve anne bunları söylüyordu ama son 1 haftadır isterse baba ve dede başka bişe söylemiyor normalmi bu süreç.
hsjsjsj gokceokur aynıyız sadece dede baba diyor 9 buçuk aylık bizimki de. Eskiden hadi mama anne derdi ama demiyor bebem
Zeliff gokceokur olabiliyor arada korkmanıza gerek yok ☺️ bazı kelimeleri zaman zaman unutup geri hatırlıyorlar
Elfgrn gokceokur normal bizimki de aynı durumda birde şimdi 11 aya giriyoruz anlamsız bağırma söylenmeye başladı yani zamanla duraksama devam halinde ilerler endişe etmeyin
hsjsjsj gokceokur aynen canım keyifleri ne zaman isterse o zaman konuşuyorlar 😂korkmayın bazen hiç konuşmadığı da oluyor
terazikadini AliEmirmom benimki 9.ay da ilk anne dedi şuan 10 a girmek üzere bi kere baba dedi sonra da de de da da ha di diyor heceliyor bazen de dede dada hadi bir söylüyor
gokceokur AliEmirmom normaldir bence ya.benim ilk oğlum birden açıldı 1 yaştan sonra 1.5 yaşında bazı kelimeleri yuvarliyordu ama yaşıtlarına göre iyi konuşuyordu 2 yaşta hiç susmadı 🤣