Selma42 çok yazdım ama önerileri uymadı bana. Biberon bırak diyolar, birden bırakamam ki çocuk acıkınca çaldırıyor göğsümde süt yok emmek istemiyo kendinden geçiyo ağlamaktan nasıl vermicem yani. 2 aylık olsa neyse de 7. Aya geldik nerdeyse kandırmak zorlaştı çok