969623 Aslında her bebek farklı. Benim bebeğim de başta gündüz uykularını hiç uyumuyordu. Hatta inanır mısınız bilmiyorum sadece göğsüme yatirdigimda saatlerce uyuyabiliyordu. Üstelik kolik bebekti. Bana hep yaptığın yanlış deyip durdular işlerin yarım kalır dediler ama iyi ki öyle uyutmuşum. Uyandığında çok huzurlu oluyordu. Şimdi de gündüz uyuduğunda ses çıkarmamayayım diye işlerim yarım kalıyor 🤭ama olsun uyanınca onunla beraber yapıyoruz. Şarkılar söylüyorum sürekli beni izliyor. Siz de deneyin isterseniz ayrıca sling de çok işe yarıyor. 🌸