Good_mother bende roborock Q7 max var. Kedim de var evde. Günde 3 kez çalışıyor. Sabah biz uyanmadan öğlen dışarı çıkınca ve akşam yemekten sonra. Geçen sabah temizledim robotu öğlen akşam ve sabah çalışmadı mecbur. Anammm sabah bir kalktım evin her yeri kıl tüy kum kırıntı. Kesinlikle istek değil ihtiyaç. 1 senedir kullanıyorum