Merhabalar size bir şey danışmak istiyorum. 2 aylık bebeğim var, sadece anne sütü alıyor kilo alımı iyi ancak süt sağma makinasıyla sütümü sağmak istediğimde sütüm yeterince gelmiyor acaba cihazımda mı sorun var yoksa sütüm mü az anlam veremedim. Baby mom markalı yardımcı olursanız sevinirim