Merhaba bebeğimi 38+3 haftalik sezeryan ile dün getirdim. Sütüm hemen gelmedi. Yaklaşık 1.5 ay öyle ya da böyle mama destekli emdi. Bu sürede sütümü sagdigimda iki memeden anca 1 tatli kaşığı geliyordu. Suan 3 aylık. Daha sonra kötü bir haberle ister istemez etkilendim sağmama rağmen hiç gelmemeye basladi. Bir sürü damla süt yapan şeyler yiyip içmeme rağmen yok. Sağdan soldan bir sürü laf eden var emzirmiyormusum soyleymis boyleymis falan filan sanki kendi isteğimle emzirmiyormusum gibi. Kendimi çok suçlu hissediyorum. Benim durumumda olan var mı?