Arkadaşlar bir tanıdığım iyi bir eczacıya sormuş eczacı krndi çocuğuna da vurdurmuş bu iğnelerden doktor vernce . Antibiyotiğin bir tık üstü uzun süre kullanılmadığından zararı olmaz demiş benim içim bir nebze rahatladı. Kafasına takılan varsa belki siz de rahatlarsınız diye buraya bırakıyorum bunu 🫶 anneler hep gülsün hep huzurlu olsun diye niyet ediyorum kandil kandil oldu oldu oldu amin 🤲