hddd zararı yok ben 15 günlükkenren beri doktor kontrolünde kullanıyorum. Bioagia kullanıyorum günde 6 damla ve relactaz kullanıyorum o da her emzirmeden sonra 2 damla ( oğlum biraz sinirli emerken bağırdığı kızdığı icşn fazla gaz oluyo hava yutuyo relactaz onun için) biogaia yeterliydi bizde ilk etapta