benbiranneyim123 Kızlar bu aşıyı yaptıran oldumu aranızda fikir almak istiyorum yaptırılması gereken bir aşımı sizce ?
berikomoms benbiranneyim123 yaptırdım. Bununla ilgili önceden açılmış zibilyon tane post var geçmişe bakıp daha detaylı fikir edinebilirsiniz
Elmsnghn benbiranneyim123 yaptirdim kesinlikle de yaptırılması taraftarıyım. Diğer aşılarda önemli ama bence bunu ücretsiz hale getirilip kesinlikleee devletin karşılaması gerekiyor. Çünkü ucunda Allahim muhafaza ya bebeğin hayati söz konusu yada beyne ciddi hasar vermesi
benbiranneyim123 Elmsnghn önemli aşıların hiçbirini karşılamıyor ne yazıkki maddi acıdanda zorluyor az para değil
Elifahsen35 Daha dün ikinci dozumuzu olduk tabiki bir tek menenjit değil rota aşısının da yapılması gerekiyor en azından bu aşılar çocugunuzun hastalığında hafif atlatmasına yardımcı bence kesinlikle yaptırın.
benbiranneyim123 Elifahsen35 rotayı yaptırdık menenjitte kararsiz kalmıştık ama yaptırcaz büyük ihtimalle teşekkür ederim ❤
Elifahsen35 benbiranneyim123 hayır böyle aşılardan önce bir çay kaşığı calpol verin çok faydasını göreceksiniz
Matildanil benbiranneyim123 doktorumuz kesinlikle yapılmalı dedi. Rotavirüs ve menenjiti olduk biz. Rotavirüste bir şey olmadı ama menenjit de ateş oldu
benbiranneyim123 Matildanil tesekkur ederim 🌸 rotayı bizde yaptırdık ama menenjitte kararsizdik onuda yaptiricaz insallah