Merhaba 1 aylık bebeğim var, daha önce sol göğsümden mastit olmustum üzerinden 10
Gün gecti şimdide sağ göğsüm ucu sızlıyor cok korkuyorum, mememde süt bırakmamaya calısıyorum emziriyorum yada makine ile sağdırıyorum. Lansinoh krem kullanmaya devam ediyorum, neden böyle oldu bilemedim. Antibiyotik 1 hafta oldu biteli. Ne yapabilirim