Kızlar merhaba bu sorunu kaç kez yaşadım bilmiyorum önceleri baya bı gecirirdim şimdi sabah kalkinca ufak bı yanma oluyor sadece su içince geciyor böbrekten kaynaklı bisimi bilmiyorum sağ böbreğimde ufak bı taş var sadece doktora iki kez gittim emzirgim için ilaç vermiyor su içmem gerekiyormus bol bol içiyorum da ama bı turlu geçmiyor monurol diye bı ilaç varmış sanırım reçetesiz veriyorlarmış kullananiniz varmı acaba bı de benim gibi bu sorunu yaşayan naptınız geçmesi için şimdiden teşekkür ederim hepinize