tunarinannesi kaç yaşında acaba ilk 2 yaş bebek anneyi kendinin bir parçası zannedermiş o yüzde sürekli kucak ve temas istermiş bu süreçte ne kadar isterse almalıymışız kendimizi tam anlamıyla onun yapışık ikizi farzedip önceliği bebeğe vermeliymişiz hani derler ya kucağa alıştırma diye aslında pedegog ne zaman sizi isterse temas edip ilgi göstermelisiniz diyor o süreçlerde nasıldınız. Emzirebildiniz mi en iyi bağlanma yöntemiymiş gözlerinin içine bakarak gülmemiz gerekiyormuş. Ev işi, yemek, tükenmişlik derken bazen bağırırken buluyoruz kendimizi böyle şeyler mi yaşadınız detay bilmediğim için yorum yapamıyorum ama