Deletedmom139 Hanımlar bebeğimin burnu çok tıkalı ve aspiratörle çekemiyorum eşimde optimanazal serum fizyolojik almış ama nasıl kullanıldığı internette yer almıyor bilgisi olan yazabilir mi ?
Mom0870 Deletedmom139 bende griffer serum fizyolojik var doktorum her bir burun deliğine 3-4 damla dedi küçük damlalar ama çok sıkmadan tazyikli olmayacak. Kafayı hafif geriye verip damlatıp sonra bebeği dik tutup akanı siliyorum ağız beziyle. Sonra aspiratör ile çekiyorum zaten içinde yazıyordur fizyolojik damlanın kullanımı
Mom0870 Deletedmom139 hatta ben kıyamadım ikişer damla damlattım çektim bir şey gelmedi tıkalı değilmiş ben yanılmışım
Sahreyldrm Deletedmom139 YouTube dan izle kuzum kullanılışıni gösteriyorlar bizde aldık bugün ordan izleyip yaptık
Hilaltunali Deletedmom139 canım ben sezeryan oldum 2 gün hastane de kaldım. Bebeğime de o damladan gelip damlatıyordu hemşire. Bizde aynısını aldık her tıkandışında kullanıyorum. Bebeğe zararı yok deniz suyu o içindeki sıvı. Sağ ve sol buruna 3 er damla at genzine kaçmasın. Damlattıktan sonra elinle burnunu okşa yumuşak sümüğü sonra kendi hamşurması ile atıyor
Deletedmom139 Mom0870 canım yok yazmıyor sadece damlatılması yazıyor ama uç kısmı çok geniş damla geleceğini sanmıyorum teşekkürler yorumun için yarın eczaneye kendim gidip soruyum 🌸💜
Deletedmom139 Hilaltunali canım ucu çok geniş damla damla akmaz ters çevirirsem dökülecek gibi duruyordu sonradan fark ettim damla damla akıyormuş😂2 damla damlattım şimdilik işe yaradı çok teşekkürler 💜🌸🌸