sscan40 evet oluyor benim kızım da öyleydi 6 ay sonra geçti yatarken mutlaka başı yukarıda yatsın eğer reflu yatağı aldıysanız onda yoksa da besiginin baş kısmının altına yastık koyup yüksek tutun ben kızımı o şekilde çok kurtardım boğulurken 😭 kilo alımı da normal olduğu için ilaç tedavisi verilmedi emzirdikten sonra gazını çıkardıktan sonra 5 dk kadar o pozisyon da dik kalsın