Benim evimin oturma odası 20 kişinin oturması icin biraz küçük kalıyor kızlar kaynanamlrin oturma odası bayağı büyük ve yakınımızda oturuyorlar, yurt dışına gittiler bugün mecburen kaynanamda istersen bizim evi süsle istersen kendi evini sen bilirsin dedi yarın oğlumun doğum gününde olamayacaklar ben diyorum ki orayı mı süslesem de rahat fotoğraf çekiliriz hem geniş alan olduğu için daha iyi otururlar rahat rahat bilemedim