Bebeğim 15 aylık oldu hareketli erkek bebek klasik. Koltuklarda aylardır koşturup tepelerine çıkıyor ödüm kopuyor artık. Son zamanlarda ayağa kalkıp iyice koşmaya başladı koltukta. Bende kızarak hayır dedim şimdi bana parmak sallıyor hayır yapıyor. Yani hem keşfetsin her şeyi istiyorum hem hayır demeyin dikkat dağıtın diyorlar ben bu dengeyi anlamadım. Kızdığımda masum masum bakıyor doğru mu bu tepki siz nelere nasıl tepkiler veriyorsunuz merak ediyorum