9 aylık bebeğim 2 gündür hiç birşey yemiyor daha çnce de çok iştahlı diildi ama az da olsa yiyordu yoğurtla filan kandırıp ağzına başka bişey veriyordum şimdi hiö yemiyor ☹️Birinci kızım hep iştahsızdı hiç yemezdi bu da öyle olcak diye çok korkuyorum böyle oluşta düzelen var mı