Kızım 15 aylık sadece anne sütü alıyor ve ek gıda ilk başlarda beni gören mama mı veriyon diyordu emiyor mu diye sormadan bir yaştan sonra beni gören emmiyor artık bıraktı dimi diyor ulan emiyor işte niye emiyor mu değil de direk bıraktıgına emin olarak soruyorsunuz emzircek tip mi yok ben de acaba ya