Aslaniopbenimicin Kızlar selam makine aldım bugün geldi daha sağdım 40 ml çıktı iki göğüsten az mı sizce ? Daha var ama oğlum uyandığı için devam edemedim. 20 dk sağmışımdır
etuerk Aslaniopbenimicin sağımla çıkan süt bebeğin emdiği sütten azdır her zaman. Bebek daha vakumlu çeker bunun için endişe etme, ilk sağmaya göre sürekli sağım yapmaya çalış yaptıkça çoğalır
3kedili2bebekli Aslaniopbenimicin emziriyorsanız 40 ml iyidir her göğsünüzü 15 dakika sağın emzirdikten sonra sağacaksanız daha kısa sağın 5 dk 7 dk falan daha fazlası zararlı vücuda fazla süt ihtiyacı mesajı iletiliyor bilginiz olsun emzirirken vücut o an süt üretir sağımla bir değildir
Aslaniopbenimicin 3kedili2bebekli evet emziriyprum. Oğlum bir göğsümden daha az emşyor diğerinden daha fazla emiyor. Fazla emdiği göğsüm şişti iyice aslında onun için sağıyorum. Teşekkür ederim