FadiXx patatesi tavada biraz kavurup üstüne az bir şey su döküp kapağını kapatıp kısık ateşte pişirip öyle veriyordum bazen üstüne domates rendeliyordum ama şuan mevsimi değil, mücver yapıyordum, bitkisel sütlerle kahvaltı keki gibi sebzeli ya da meyveli kekler yapıyordum pankekler yapıyordum krep sever krep yapıyordum içine pekmez falan sürüp veriyordum