tombikinannesi Kızlar bu pirinç unu buğday unu vs normal mi kullanıyorsunuz yoksa şu instagramda bebek unu bebek bilmemnesini mi almamız gerekiyo onlar çok pahalı ya
Gizmokzilla tombikinannesi bebek unu, bebek irmiği, bebek suyu, bebek tarhanası gibi bebek adıyla başlayan her şey bence para tuzağı almadım hiç birini 😅
Esmaoren61 tombikinannesi ben normal irmik kullandım hiçbir sıkıntısı olmadı ben bu tarz şeylerin para tuzağı olduğunu düşünüyorum
tombikinannesi Esmaoren61 bende ya ama ne numarası var biz mi bilmiyoruz gibisinden sormak istedim yine