Burcukcktg Oğlumu Bağcılar devlete götürdüm bugün B12 için artık tahlilin yapılmayacağını söylediler bir yıl yapılmayacak dendi bu durumu yaşayan var mı
Burcukcktg Bir ay önceye kadar yapılıyordu dedi şu an yapılmıyor dedi nedenini söylemedi yani acaba hastane kaynaklı mı anlamadım b 12 değerimiz düşüktü yükseldi mi diye bakacaktım baktıramadım
sek_kahve Burcukcktg belki orası ile alakalıdır. Teknik bir durum olabilir, sağlık ocağından yaptırın
Gamzemkml Burcukcktg yükselmesi için ilaç harici ne yapıyorsunuz 1 yaşındaki oğlumun b12 değeri alt sınıra yakın olduğu için ilaç takviyesi verdi doktor fakat ilaç dışı ne yedirebilirim öneriniz var mı
Burcukcktg tomvejerry ya gerçektende saçmalık yani devlet hastanesinin böyle birşey yapması doktor yaptırmak istemedi desem ne çıkarı olacak ki
Cennetinsusu sek_kahve Sağlık ocağı b12 ve d vitaminine bakmıyor maalesef. Koronadan sonra kaldırıldı. Sağlık ocağında yapılmıyor. tultanhanim
sek_kahve Burcukcktg a devlet deyince ben hastane zannettim, öyleyse tahlilleri gönderdikleri lab ile alakalıdır. Devlet Hastanesi’ne gidin isterseniz
tultanhanim Cennetinsusu 1 yaş altı bebeklerde bakılıyor benim kızımın da düşüktü 1 yaşına kadar aylık baktılar sonrasında hastaneye yönlendirdiler yaşadığınız şehirde farklıysa bilmiyorum
Cennetinsusu Burcukcktg Başka bir hastaneye mi gitseniz acaba bazıları yaptırdıklarını söylemiş çünkü. Bende bebeğim 9 aylık olunca yaptırcam tahlil. O yüzden bilgim yok bu konuda.
Burcukcktg Cennetinsusu zar zor kan aldırttım zaten çocuğuma demiri de düşüktü ona baktırmak için yani şimdi tekrar şu salgın döneminde gitmek de istemiyorum
Cennetinsusu tultanhanim Aa olabilir büyüklere bakmıyorlar da bebeklere bakılıyor demek ki yerine göre de değişebilir belki