Bebeğim 11 ay 10 günlük kızlar 1 yaşına girecek neredeyse ama hep kabız bu kabızlığı 4.5 aydır yaşıyoruz neden böyle anlamıyorum doktora götürdüm normal dedi ek gıdadan olabilir dedi hareket edince vs. Geçer dedi ama değişen bişey yok makatta çatlaklar olumus cidden üzülüyorum ne yapacağımı bilmiyorum başına gelen var mı yardımcı olun lütfen