Merhabalar güzel anneler 4 aylık bebeğimde öksürük başladı sadece yatarken oluyor doktora götürdüm geniz akıntısı dedi bişey vermedi burun tıkanıklığı ateş hırıltı yok sadece öksürük oda yatar pozisyonda oluyor tıkanır gibi öksürüyor burnunu serum suyuyla yumuşatıp çekiyorum ama dediğim gibi tıkanıklık olmadığı için bi işe yaramıyor sanki zeytinyağı sürüp havlu koyuyorm göğüsüne. Ayaklarınada sürüyorum ama korkuyorum öksürük ciğere inecek diye doktor ateş hırıltı olursa kork şuan geniz akıntısı var sadece boğazlarıda temiz dedi napablirim ne önerirsiniz anneler uyku uyuyamıyor öksürük yüzünden 🥺