melegininannesi38 Kızlar bebeğim mamada yemiyo emmiyor da ne yapacam çok çaresizim ya doktor 5 ayda basla ek gıdaya dedi ama ne olacak nasıl olacak ek gıdaya doyasıya verebilirmiyim mecbur kaldım
lamiakus 1 hafta kalmıs ek gıdaya zaten. Baslayın sizde. Ayrıca bebeğiniz emmesede kaşıkla içirmeyi deneyin
melegininannesi38 lamiakus yok ya yoğurt zaten başladım ayrıca alerji değilmiş kasiktan oluyormus sonuçta yeni yedirdigim için tahriş oluyormus alışınca gecermis zaten şimdiye kadar yoğurt elma havuc avokado tatirdim