Alerjikrinit elif serisi çok güzel uğurböceği sevecen ile salyangoz tomurcu serisini seviyor benimki ayı monti, indigo çocuğun bir serisi var dev pancar çılgınlığı bir de rüzgar diye bir atın hikayesini anlatan vardı onu okuyordu sürekli ismini unuttum iş bankası kitaplarını herkes yazdığı için farklı olabilecekleri yazdım sara şahinkayanın da kitapları güzel oluyor