Birkizannesi123 ben hiç yumuşatıcı kullanmıyorum, kullanırken de kokmazdi pek. Tam bir yıl önce annem birkaç tane kazağımı yıkanmıştı, bugün birini giyinmek için aldım buram buram yumuşacı kokuyor. Hiçbir şey yapmıyor, makinenin içini falan siler ama temizleyici kullanmaz, sonradan da dökmez yumuşatıcıyı.