Merhaba iyi kandiller hepinize. Kızım 27 aylık ve bugün memeden kesmeye karar verdim. En son sabah 7gibi emdi ve son oldu. Meme uf oldu, küçük bebişler meme yapar sen abla oldun büyüdün artık dedim dudağını bükerek tamam dedi ama uykusu gelince gene meme diye ağladı bende oturdum onunla ağladım. Meme uf oldu cici yapalım öpelim ama emmek yok dedim ağladı ağladı ninni açtım kucağımda uyudu kaldı sonunda. Ama ben çok kötüyüm sanki ona kötü birşey yapıyormuşum gibi geliyor kendimi suçluyorum. Siz neler yaşadınız bu süreçte, en çok korktuğun akşam uykusu ve gece kalkarsa ne yapacağım. Ağlamaktan şiştim artık.