Vtech markasını kullanıyorum zamanında çok araştırmıştım hem pahalı olmayan hemde işimi görsün istiyodum kiwi markası ile arasında kalmıştım ama vtech memnuniyet oranı daha fazla ve kiwi de hışırtı sesi bir süre sonra geliyormuş ben çok memnunum ebebekten aldım ve ben oğluma beyaz gürültü açıyorum sadece oğlum ağladığında sesi bana iletiyor beyaz gürültü sesini bebek sesinden ayırt edip bana o sesi ulaştırmıyor kesinlikle tavsiyemdir ben geçen sene 400 tl almıştım güncel fiyatı nedir bilmiyorum