Pineapplemoms Ya ben oraya gittim baktım fakat pek hosuma gitmedi. Yani ben gittiğimde 3-4 cocuk vardi onlarda 3-4 yaslarinda büyüklerdi bizimkilerden pek verimli geçmedi açıkçası. Ama akkente bir yer buldum ütopik kids adında orası bâya hoşuma gitti akranlarıyla oynuyorlar haftada 2 gün 2 saat. Fiyatta mâkuldu. Peşin verilince aylık 2.500 ben beğendim oraya kayıt ettirmeyi düşünüyorum sizde bir bakın isterseniz