[silindi] 5 aylk bebegim . Herşeye çok hevesli . Biri bişey yesin deliriyor bende yicem gibisinden . Bende ufaktan tattirsam mi acaba diyorum . Anne sütü +mama şeklinde ilerliyoruz. Neyden başlamalıyım bı fikir verseniz
HappyQueen [silindi] biz 5 buçuk aylıkken başladık tadımlara. İlk önce yumurta sarısı verdim sonra sebze püresi 🥰
Karan61 [silindi] buna burda kimse cevap veremez cünkü her bebeğin gelişimi farklıdır bence doktoruna sor benim bebeğim 5.5 aylık doktorumuz başla dedi ama arkadasıma 6.5 aylık başla dedi bence doktoruna sor
Melis1706 [silindi] 5 aylikken kilosuna bakiyorlar dogum kilosunun W2 katina ulasip ulasmadigina bence doktorunla hareket edin o size en uygun zamani mutlaka soyler
2baby1mommyy Yanlış hatırlamıyorsam 5 aylikken basla demişti doktorumuz,benim kizim kilo almiyordu mama da icmiyordu sevmedi,sadece emiyordu. O yüzden başlattı doktorumuz. Ama süreç hiç iyi gitmedi,sevmedi. 9-10 aylık olana kadar reddetti.
Karan61 [silindi] evet kilosuna gelişimine göre karar veriyor benimki mamayla besleniyo o yğzdende erken başlattı
2baby1mommyy [silindi] Valla 2 yaşına geldi hâlâ istahsiz bir cocuk. Sebze nedir bilmez,corba pilav tarzi seyler yiyor.