Hanımlar yaklaşık 15 gündür bogazım iltihaplı antibiyotik alıyorum ve baya da ateşim cıktı yeni yeni kendime geliyorum aynı zamanda 9 aylık oğlum var sagarak besliyorum 15 gündür sütüm her sagısta 20 mil filan geliyo allahtan derinde sğt vardı ama oblar da bitiyo sütümü nasıl arttırırım önerisi olan var mı