Selamlar. Aventin akış ayarlı biberon ucu aldık 1-2-3 ayarlı biberon ucu aldık fakat nasıl kullanacağımı bir türlü çözemedim. Müşteri hizmetleriyle görüştüm kapağı çevirin diyorlar fakat çevirilecek bir yani yok. Biberon ucunu çevirdiğimde ise doğru rakamı nasıl seçeceğimi anlayamıyorum. Örneğin 2 akışlı seçmek istediğimde nasıl çevirmem gerekiyor rakam nereye bakmalı. Kullananlar yardımcı olabilir mi?