cannoo bebeğim yoğun bakımda kaldığı zamanlarda pompayla sagip hemşirelere görüyordum ilk başta bir hafta kaldı pompa yara yaptı sonrasında iki ay boyunca ben bunun acısını çektim ne yaparsam yapayım hiç birşey fayda etmedi göğüs ucum kopacak derecede çok aciyordu ve emzirmek benim için kabus olmustu herşeyi denedim zeytin yağı karbonatli su kantoron yağı udi hindi yağı ayva çekirdeği Aloe Vera jel hindistan cevizi yağı internetten bir çok krem aldım doktora gittim emzirme danışmanına gittim Allahım artik cildiracak derecede çok ağrı acı yapıyordu arkadaşım bir ablayı önerdi el yapımı krem yapıyormuş arkadastan istettirdim son çare artık emzirmeyi bırakmayı bile düşündüm buda iyi gelmez diye aldım ama kullanalo iki gün olmadan ağrı acı kesildi inanılmaz derecede faydasını gördüm sonra o ablaya okadar dua ettim ki doğumdan daha beter bir acı