Ceycey001 16 sında doktor randevumuz var soracam ama kızım nerdeyse ⅔ sylıktan beri var annem falan emiyo süt dokar zamanla geçer dedi ama 8 aylıkken emmeyi bıraktık hala böyle masaj falan yapınca elime gelşyo neden acaba soran varmı