Taze_1anne 1aylık kızım var 2gündür sol gögsüm cok agrıor hatta koltuk altıma vurmaya başladı sütümmü cok die sagmaya calıstım o kadar sütte gelmedi sebebi ne olabilir
Zeynepadem Taze_1anne sıcak suyla duş aldr sıcak su az da olsa rahatlatıyo bide emzir bol bol o göğsünden yoksa ağrısı zor geçiyo bide koluna doğru gidiyo Ağrısı kötüdr bilirim 😔😢
enmeisrve2897 Aynen canım geciyo 2 aylık olsun kalmaz birşey benim ucum bile aciyo bereket geçti suan emzirdigin memeye dikkat et en son hangisini emzirdiysen ondan emzirme sıra sıra emzir
Taze_1anne enmeisrve2897 evet emzirirken gögüs ucum acıor gecermi diorsunuz korktum koltuk altıma kadar agrıyınca
enmeisrve2897 Taze_1anne yok ya geciyo okadar aciyodu ki benim emzirmek istemiyodum süt birkmistir emzir o memeyi cok bende sıkıyodum ama gelmiyodu ama sisse dokurdu hatta korktum ben kis mi var diye
Zeynepadem Taze_1anne anladım dediğim gibi ben bide ağrı kesici parol içmiştim sonra emzirdikçe rahatlatmıştı 😔
Taze_1anne Zeynepadem emzirmeye calısıorum gögsümün ucu da acıor o sekilde o da zor oluor bide duş deeneyeyim en iyisi
Taze_1anne enmeisrve2897 evet duşa girdim masaj yaptım çeşme gibi aktı kızım saolsun o memeyi emerken aglıordu bend3 heralde süt yok die üzerine düşmedim süt birikmiş galiba rahatladım biraz zamanla gecer umarım