5 sene önce belden küçük bir delik açılıp olmuştum şimdi doğum yaptım gebeliğimin 3.ayinda tekrarladı ve mecburen amaliyat olmak zorunda kaldım bu sefer idrar yollarından girip yapıldı aneztezili gene çok şükür hiç bir sorun olmadı bebegkmde sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi Rabbim böbrek ağrısını kimseye yaşatmasın 🤲