sahim Bebeğime dün 6 ay aşıları vuruldu. Dünde hafif kızarıktı bacağı ama bugün baya kızarmış çokta sıcak kızarık olan yer. Ama kendisinde ateş falan bi yan etki olmadı. Normal mi acaba bu kızarıklık doktora götürmeli miyim
Melis1706 sahim kizariklik olmamasi icin bize hemsire buz koyduruyor siz asidan sonra soguk kompreks uygulamadiniz mi