Kızlar grip oldu bebeğim, yani biz halsizlik ve ateş üzerine (37 38 39) gördük ve gittik hastaneye. Akciğer röntgeni çekildi kan alındı(alamadılar aldırmadım) birde buhar ve şurup verdiler. Grip akciğerlerine inmiş öyle dedi doktor, ve beim çocuğum hiç böyle halsiz bir grip olmadı daha dün iyiydi iki günde birden böyle oldu başına gelen var mu? Ciğere indi deyince doktor çok üzüldüm ve korkuyorum ya