joyfulmom Mahbuss ben çalışmalara başladım üç ay oluyor. ☺️ çocukla baya zor oluyor ama elimden geldiğince çalışıyorum
Aryamlinamom Mahbuss geçen hafta başladım ama zar zor her gün çalışmaya çabalıyorum fakat bazen kızım uyumuyor gece de biraz işte ama çocukla çalışmak çok zormuş tabi ev işi vs de var
Mahbuss joyfulmom bende daha yeni başladım. Sadece akşam kızım uyuyunca calisabiliyorum oda max 5 saat oluyor. Bende zorlanıyorum inşallah gönlümüzden geçenler olur . Allah emeklerimizi karşılıksız bırakmaz
Dilekervam Bende iki cocuk oldugu icin daha erken basladim bu ay insallah bitecek konularim sonra full soru deneme tekrar yaparim