darkledi benim abimde de var, annemin babasında da vardı. Genetik diye biliyorum ve onların kışın soğuk ve kuru havada artıyordu. Uygun kremlerle devamlı uygulandığında hiç anlaşılmıyor bile. Ama kesin çözümü yok diye biliyorum. En azından Türkiye de yok.