hilaltopcu benim bebegim bir haftayi grciyor yapmiyor cünkü catlak var makatinda, ikinmaktan olmus sanirim cani acidigi icin yapamiyor 3 haftadir kremlerini sürüyorum iki defadir 7 günde bir yapiyor ama cok cok fazla yapiyor tuttugu icin. Insallah normal duzene doneriz en kisa sürede🤲🏻 siz uyararak yaptirmayin ben bir kere yaptim sadece devamini getirmedim cünkü o sekilde alisiyolarmis tembellik oluyormus.