Çok şükür rabbim 2 tane kiz cocugu nasip etti. Küçüklüğümden beri hayalimdi,evcilik oynarken bile hep 2 kızım olurdu. Ama bana yıllar yıllar önce salgınlar,ekonomik krizler,depremler olacak her şey çok zorlaşacak deselerdi bu dünyaya çocuk getirmek istemezdim. Üzülüyorum çünkü,asla bizim gibi temiz bir cocukluklari olmayacak.