Iyi aksamlar kizlar yaklasik 7 ay once sezeryenle dogumum oldu ilk 3 aydan sonra adetim gerceksti sonrasindaki adetim 2 ay sonra oldu ama suan 3 haftadan beri kanamam var nasil desem gece sabaha kadar ped digim halde hic birsekilde gelmiyo gunduz azar azar geliyor randevu aldim doktora gidicem ama ayni durumu yasayan varmi acaba